ویرایش محتوا
لوگو سایت دکتر رضا سنجری طرح سفید رنگ
درباره ما

دکتر رضا سنجری جراح و متخصص مغز و اعصاب و ستون فقرات

راه های ارتباطی با ما
بهترین متخصص مغز و اعصاب چه کسی است؟

بهترین متخصص مغز و اعصاب چه کسی است؟

  • خانه
  • -
  • مقالات
  • -
  • بهترین متخصص مغز و اعصاب چه کسی است؟
بهترین متخصص مغز و اعصاب چه کسی است؟
مقدمه

بهترین متخصص مغزو اعصاب چه کسی است ؟در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین متخصصین مغزو اعصاب اشنا سازیم .

زیرا که درمان آن از مشکلاتی است که در حوزه مغز و اعصاب قرار می گیرد بسیار حساس است و می بایست از پشتوانه علمی و تجربه علمی بسیار مهم باشد. از همین رو که در این زمینه آموزش می بینند دوره های اموزشی شان از سایر رشته های پزشکی طولانی مدت تر است.

بنابر خصوصیات بیماری هایی که وجود دارد، با مشکلات و اختلالات مغزی و یا اختلال در اعصاب خود مواجه می شوند که از بهترین و معتبرترین پزشکانی هستند که در این حوزه کار می کنند کمک می کنند.

از این رو مهم ترین و پرتکرارترین سوالی که به گوش خیلی از ما آشناست این است که بهترین متخصص مغز و اعصاب در تهران کیست؟

در خلال این نوشتار در بخش های برآنیم که خیلی از ویژگی ها و ویژگی هایی که باعث می شود متخصص مغز و اعصاب به بهترین متخصص مغز و اعصاب را در اختیار عزیزان و همراهان همیشگی قرار دهد.

بهترین متخصص مغز و اعصاب در شهر تهران

متخصص مغز و اعصاب کیست ؟


متخصص مغز و اعصاب کسی است که در زمینه مغز و اعصاب دوره های آموزشی تخصصی و آکادمیک را گذرانیده است. در واقع این دسته از متخصصین می توانند که روند تشخیص و درمان تمامی مشکلات و بیماری هایی که در بخش  های مختلف سیستم عصبی مرکزی ایجاد شده اند را انجام دهند.

اقداماتی که در حوزه کاری متخصص مغز و اعصاب قرار می گیرد بسیار متنوع و گسترده است اما همه انها به نوعی با سیستم اعصاب مرکزی در ارتباط است. (در بخشی مجزا به انواع فعالیت های درمانی متخصصین مغز و اعصاب خواهیم پرداخت.

مهم ترین ویژگی های بهترین متخصص مغز و اعصاب کدامند؟

در وهله اول برای شناخت بهترین متخصص مغز اعصاب لازم است که در خصوص ویژگی های یک متخصص مغز و اعصاب خو

 اطلاعات کافی داشته باشید. از جمله ویژگی های متخصص مغز و اعصاب می توان به موارد زیر اشاره نمود:

آگاهی دقیق و دانش وسیع در زمینه های تشخیصی و درمانی در حوزه مغز و اعصاب

از مهم ترین ویژگی های یک متخصص مغز و اعصاب این است که دانش عمیقی در حوزه فعالیت های تشخیصی و درمانی مشکلات مغزی و مرتبط با سیستم عصبی مرکزی داشته باشد زیرا که تا زمانی که اطلاعات پزشکی درستی نداشته باشد نمی تواند تشخیص های درستی در هنگام بروز مشکل داشته باشد. تشخیص درست نتیجه ای که در بردارد این است که درمان بهتری برای حل مشکلات انجام خواهد شد.

تجربه و مهارت های عملی در حوزه جراحی های حساس

در مواردی که درمان باید با جراحی انجام شود باید از سوی پزشکانی انجام شود که مهارت زیادی در این زمینه کسب کرده اند. زیرا که جراحی های مربوط به مغز و اعصاب بسیار دقیق و حساس است و باید از پشتوانه های دانش و مهارت های عملی پزشک برخوردار باشد. در این شرایط است که می توان به نتیجه درمان امیدوار بود.

تجربه و مهارت های عملی در حوزه جراحی های حساس متخصص مغز و اعصاب

فعالیت در مجهز ترین مراکز درمانی

یکی از مهم ترین مسائلی که در این زمینه وجود دارد این است بهترین متخصص مغز و اعصاب باید در بیمارستان ها و مراکزی به انجام انواع اقدامات درمانی بپردازد که تجهیزات درمانی نوین داشته باشند و بتوانند این ابزار آلات را در روند درمان بکار گیرند. در این موارد است که بهترین نتیجه دهی در پایان درمان قابل مشاهده خواهد بود.

دکتر رضا سنجری  جراح مغز و اعصاب در جردن از مجهزترین دستگاه های روز دنیا در تشخیص و درمان بیماری های مغز و اعصاب و ستوان فقرات استفاده می نماید. شما عزیزان می توانید از طریق زیر با ایشان ارتباط برقرار نمایید:

شماره تماس: 09198379137

بهترین متخصص مغز و اعصاب چه بیماری هایی را درمان می کند؟

 

واقعیت این است که دایره بیماری هایی که می تواند تحت نظر و درمان بهترین متخصص مغز و اعصاب باشد بسیار گسترده است. از جمله مهم ترین بیماری هایی که بهترین دکتر مغز و اعصاب می تواند درمان کند از این قرار است:

• درمان خطرناک ترین دیسک کمر
• درمان سکته مغزی
• درمان سیاتیک
• درمان صرع
• درمان سردرد ها و سرگیجه ها
کیفوز یا شوئرمن 
• درمان درد مزمن
• درمان بسیاری از مشکلاتی که باعث می شود اعصاب بدنی تحت فشار باشند
• درمان سردرد ناشی از تومور مغزی که این مورد حتما به بهترین دکتر برای درمان تومور مغزی مراجعه کنید.
• جراحی ستون فقرات برای درمان تمامی مشکلات و درد هایی که در ناحیه ستون فقرات ایجاد شده اند. همانند انحراف ستون فقرات ، درمان دیسک کمر درمان تنگی کانال نخاعی 
• درمان انواع تشنج
• شناسایی و درمان بیماری هیدروسفالی
• آنوریسم مغزی، علت و علائم آن
• آفازی یا زبان پریشی

بهترین جراح مغز و اعصاب ایران

6 نشانه که با دیدن آنها باید به متخصص مغز و اعصاب مراجعه کنید!!!

اگر شما یا یکی از عزیزانتان علائم غیرقابل توجیهی دارید که می تواند مربوط به مغز یا سیستم عصبی باشد، ممکن است پزشک معاینه عصبی را با یک متخصص توصیه کند.

متخصصان مغز و اعصاب متخصصانی هستند که بیماری های مغز و نخاع، اعصاب محیطی و عضلات را درمان می کنند. شرایط عصبی شامل صرع، سکته، مولتیپل اسکلروزیس (ام اس) و بیماری پارکینسون است.

دکتر رضا سنجری متخصص مغز و اعصاب معمولاً بیماران را برای موارد زیر می بیند:

سردردهای کنترل نشده
از دست دادن حافظه
عدم تعادل
بی حسی و درد

 دلایل رایج مراجعه به متخصص مغز و اعصاب

یک معاینه دقیق عصبی مهمترین ابزاری است که یک متخصص مغز و اعصاب از آن استفاده می کند و می تواند به این وسیله برای بررسی بیمار از این روش استفاده کند.
در ادامه، شش نشانه ای که زمان مراجعه به متخصص مغز و اعصاب را ضروری می کند توضیح خواهیم داد:

سردردهای مزمن یا شدید

اگر دچار سردردهای میگرن هستید، احتمالاً باید با یک متخصص مغز و اعصاب قرار ملاقات بگذارید، به ویژه هنگامی که علائم آن با نقص عصبی همراه باشد یا درمان های آزمایش شده بی اثر باشد.

درد مزمن

هنگامی که درد مزمن دارید و با درمان های ساده بهبود پیدا نمی کند، باید به متخصص مغز و اعصاب مراجعه کنید زیرا ممکن است این درد دلیل دیگری داشته باشد.

سرگیجه

تجربه سرگیجه (احساس چرخش) یا مشکل در حفظ تعادل می تواند نشانه یک مسئله جدی تر باشد.همچنین این علایم ممکن است از علایم تومور مغزی باشد 

بی حسی یا سوزن سوزن شدن

بی حسی یا سوزن سوزن شدن، به ویژه هنگامی که در یک طرف بدن رخ دهد یا به طور ناگهانی روی دهد، می تواند نشانه سکته مغزی یا بیماری جدی دیگر باشد.

شرح وظایف جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات

مشکلات حرکتی

مشکل در راه رفتن، بهم ریختن پاها، لرزش و تکان های غیرعمدی همه می تواند نشانه ای از یک مشکل سیستم عصبی باشد.

مشکلات حافظه یا گیجی

بدتر شدن مشکلات حافظه، تغییر شخصیت یا مخلوط کردن کلمات می تواند نشانه هایی از بیماری آلزایمر باشد.

تنگی کانال نخاعی 

تنگی کانال نخاعی امروزه یکی از شایع ترین عارضه های ستون فقرات میباشد برای درمان تنگی کانال نخاعی کافیست به یک جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات مراجعه نمایید .

دیسک کمر 

امروزه دیسک کمر یکی از شایع ترین عارضه های ستون فقرات است که ممکن در همه سنین این عارضه بوجود بیاید و بهترین راهکار درمانی آن جراحی دیسک کمر میباشد .

نتیجه گیری

در پایان توصیه پایانی که داریم این است که در صورتی که با مشکلاتی روبرو هستید و باید به متخصص مغز و اعصاب مراجعه کنید حتما باید از بهترین و معتبر ترین پزشکانی که در این زمینه فعالیت می کنند کمک بگیرید. زیرا که حساسیت بالایی که این اقدامات پزشکی دارد موجب می شود که در هنگام انتخاب متخصص مغز و اعصاب بیشترین دقت را داشته باشید.

خوش بختانه در کشور ما آمار موفق ترین و بهترین متخصص مغز و اعصاب آمار قابل توجهی است و می توان به یکی از آنان اعتماد کرد و روند درمان را به آنان سپرد.

دریافت نوبت

شماره های تماس جهت دریافت نوبت

دکتر رضا سنجری جراح مغزو اعصاب و ستون فقرات فارق التحصیل از دانشگاه تهران دارای سایقه بیش از ۲۵۰۰ جراحی دیسک کمر

دکتر رضا سنجری

جراح مغزو اعصاب و ستون فقرات

دیسک کمر در زنان

مراقبت‌های بعد از جراحی دیسک کمر

اپاندیموم از تشخیص تا درمان

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

عضویت در
خبرنامه سایت

*** عضویت در خبرنامه سایت

کلینیک آنلاین مغزو اعصاب دکتر رضا سنجری با هدف پیشگیری و درمان بیماری های مغزی و ستون فقرات و همچنین معرفی بهترین نورولوژیست ها و فیزیوتراپ ها برای شما هم میهنان عزیز ایجاد شده است .

بخش های کلینیک
روزهای کاری
یکشنبه : 1۷.00 - ۱۱.00
دوشنبه : ۱۸.00 - ۱۳.00
پنج شنبه : ۱۸.00 - ۱۳.00